środa, 29 kwietnia 2009

Pani Karlsson:)

Dzis mijaja cztery lata od oficjalnego zalegalizowania naszego zwiazku z Tommym. Czery lata, ktore minely szybciej niz bysmy sie tego spodziewali. W zwyczaju mam zapomniec o tej dacie i Tommy zaskakuje mnie co roku, w tym roku prezent dostalam juz wczoraj- poduszke "Tempur". Dziekuje Ci kochanie:) Spalo sie na niej na prawde swietnie. A dzis pospalysmy rzeczywiscie porzadnie, obudzilysmy sie dopiero po 9. Dzien spedzilysmy na miescie, najpierw centrum handlowe. Tomkowi kupilysmy koszule, Julka- naciagarka ( mama!musisz kupic mi sukienke) wybrala sobie rozowe ochydztwo z cekinkowym kotem (podkoszulek) do tego dobrala spodnie w idealnie posujacym rozu. A ja na przecenie wyszperalam jej komplet bluzeczke ze spodniczka. Znalazlam tez o dziwo sukienko-tunike dla siebie. W sobote Madelen wyprawia 30-stke, potrzebowalam wiec cos nowego. Potem bylysmy w obiecanej Ikea, Julka bawila sie godzine w "przechowalni" , potem obiad i do domu. Julka wzbogacila sie dzis jeszcze o nowa letnia kolderke oraz posciel. Bianca dostala zabawke na otarcie lez:) Na koniec pare zdjec z dnia dzisiejszego.

Dzieciaki szaleja na trampolinie Kurczaki rosna z dnia na dzien.



Issa nie jest grzeczna sasiadka Smilli. Goni mloda kotke ile sie da. Tu zapedzila ja wysoko, wysoko na sosne.

Julka wcisnela sie w Bianci hustawke i utknela. Zasmiewaja sie z Alva, wyobrazajac sobie jak Julia spedzi noc siedzac tam uwieziona.Obiecalam jej snaiadnie kolo 9.00
Moja gwiezdzista magnolia wlasnie rozkwitla.

Ostatnio ulubione miejsce Bianeczki. Wciska tam sie pomiedzy szczebelkami i siedzi zadowolona.Dzis czyta gazete.

Srodowa kapiel.
Czysciutkie slicznosci:)

3 komentarze:

  1. Jakos nie wroze tym "kurczokom" dlugiego zycia w towarzystwie psa i kotow. Majowkowe buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze gratulacje z okazji rocznicy slubu. Caluski od tesciowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd ale też zapomiałam o Waszej rocznicy.Dużo dużo szczęścia od teściowej.

    OdpowiedzUsuń