czwartek, 30 lipca 2009

Kryzys finansowy.

Z kasa krucho.Moje dni maciezynskiego wyczerpaly sie doszczetnie, co za tym idzie forsa nie splywa na konta w ilosci wystarczajacej. Teraz wykorzystuje ostanie dni na Julie. Dobrze, ze choc moje 25% etatu jest dobrze platne. Moje usciulane na wakacje podatkowe pieniadze, niestety rachunki pochlonely:( No coz....ponoc pieniadze szczescia nie daja-Tylko zakupy!!!
Nie pisze tego aby ktos mial sie nade mna uzalac, to nie o to chodzi. Forse mamy na wyjazd do Polski ale nie na zadne rozrzutnosci.Dlatego az mnie brzuch boli jak pomysle, o tych wszystkich prezentch ktore dzieci zazwyczaj dostaja.A nam bedzie ciezko sie zrewanzowac. Prosze! Nie kupujcie nic dziewczynka. Julce i tak w glowie sie przewraca...tylko slychc w kolko.Kup, kup, kup. Ogolnie bardzo jest konsumpcyjne nasze dziecko. Nawet zastanawilam sie nad wprowadzeniem tzw. stopu zakupowego- czyli kupujemy tylko niezbedne rzeczy w stylu jedzenie,srodki higieniczne. Ale nie jestem pewna czy sama jestem w stanie wytrzymac bez impulsywnego zakupu szczegolnie internetowego dluzej niz dwa miesiace.
Tyle wyzalania sie. Zmienilam naglowek, bo truskaweczki juz mi dluzej nie pasuja do aury, weranda na tylach domu jest cala pokryta "gwiazdeczkami" brzozowymi, jest szaro i ponuro a w powietrzu unosci sie jesienny zapach. Szkoda, ze juz po lecie.
W zwiazku, ze zostaly juz tylko dwa dni do wyjazdu polski akcent w naglowku.
Kto pamieta moje zdjecia od panstwa Okopinskich? Z czeresniami.I pomyslec ze moja Julka biega w wisniowych kolczykach:)

2 komentarze:

  1. Za kazdym razem jak widze gdzies czeresnie robie z nich kolczyki, niestety nie moge ich pozniej zjesc bo france jedne uczulaja mnie bardzo. Chcialam wczoraj dodac komentarz na blogu Haliny ale nie moglam;-(Nie ma tam takich opcji jak u Ciebie z nazwa/adres, dlaczego??? Dzis ostatni dzien w pracy przed urlopem, nie wierze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda ! Glowa do gory - po 3 latach chudych nastepuje 7 lat tlustych!!!!!Czy naprawde myslalas, ze ten "globalny" kryzys kogos zaoszczedzi???Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń