piątek, 26 marca 2010

Koniec ery blondynki?

Zrobilam to!

7 komentarzy:

  1. Gratuluje! Zmiany sluza zdrowiu. Pozdrowienia.
    Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany często dobrze wpływają na człowieka, odstresowują go i dają mu dużo radości. To dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Za kazdym razem przechodzac kolo lustra, zostaje przestraszona przez nieznajoma w peruce:) Zobaczymy czy wyjdzie mi to na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się zdjęcia czy znów będziesz wyglądać jak własna matka(dla mnie to będzie komplement).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia!!!!Chce to zobaczyc!Jaki kolor? Gratuluje dobrej decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez czekam na zdjecia..... chociaz mieszkamy tylko kilkaset metrow od siebie. Caluski

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie jestem przygotowana:):):)na ujawnienie publiczne mojego nowego "Ja"!

    OdpowiedzUsuń