wtorek, 12 stycznia 2010

Magda w szkole!

Nie wspominalam oficjalnie ze wracam do szkolnej lawy! Dzis zaczelam moja kariere naukowa:)Wlasnie jestem na tescie z jezyka szwedzkiego.Uporalam sie szybciutko z powierzonymi mi zadaniami i mam cale pol godziny wolego.Jak na razie mialam test ze sluchu i ze zrozumienia tekstu.Czeka mnie jeszcze test ze slowek i wypracowanie:(
Dla niewtajemniczonych.Przed 9latami skonczylam tylko podstawowy kurs jezyka szwedzkiego. Szybko dostlam prace i nie mialam zadnej motywacji do podjecia dalszej nauki w kierunku polepszenia moich zdolnosci jezykowych. Teraz nadszedl czas aby uzyskac jakis papierek, ktory umozliwilby podjecie jakis krokow w celu wykorzystania mojego polskiego wyksztalcenia.Zobaczymy jak sytuacja sie rozwinie!!!
Z aktualnosci.Dziewczynki w przedszkolu, ja po tescie wprosilam sie na szybka kawe do Jeannete, o 14.00 zaczynam parace, koncze jutro o 8.00.
Buziaczki!

9 komentarzy:

  1. To ty naprawde jesteś szybka.Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to teraz masz na prawdę dużo obowiązków. Ale najważniejsze przecież, żeby Ci się wszystko udało i, żebyś mogła robić w Szwecji to, co tylko chcesz. Życzę Ci powodzenia!!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Madziu! Powodzenia na testach. Podziwiam, przy tylu obowiazkach! Trzymaj sie! Kate

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Wam za dobre slowa, ten test nie byl moim najtrudniejszym egzaminem, wiec jest dla mnie nadzieja:) Schody dopiero sie zaczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdo, ja sie wlasnie zastanawialam, jak ty dopiero teraz na szwedzki idziesz, jak ty juz tyle lat tu jestes... No to dziekuje za wytlumaczenie :-)

    Ja mialam motywacje dla siebie samej i ostatni egzamin zdalam po poltora roku pobytu tutaj i na szczescie juz sie z tym mezczyc nie musze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pieciu latach studiow magisterskich i 2-letniej podyplomowce,ciezko mi bylo wykrzesac motywacje do dalszego siedzenia w lawce.Teraz to zrobie z przyjemnoscia-mam nadzieje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Trzymam kciuki za powodzenie misji"szkoła"Mam nadzieję, że ławka nie będzie za bardzo uwierać ;-)Patrzę na Twoje zdjęcia i dziwię się sama sobie, że narzekam ostatnio na nadmiar śniegu w Anglii. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje,ze sie "wpasuje" do lawczki!A co sniegu...nie narzekamy na jego braki w tym roku!

    OdpowiedzUsuń