niedziela, 20 grudnia 2009

Choinka.

Wczorajszy "po nockowy" dzien zostal dobrze wykorzystany. Po Julkowych zajeciach w stadninie ( widzieliscie filmik? ) pojechalismy na swiateczne zakupy zywnosciowe. Teraz juz swieta moga przychodzic. Mam kiszona kapuste (polska!!!Krakusa), sledzie, indyka, szynke itd, a u Iny w zamrazalniku leza karpie, ktore bede meczyc w srodowe dopoludnie, zanim pojade do pracy. Ukonorowaniem soboty byl zakup choinki. Piekny zieloniutki swierk krolewski, ktory idealnie wpasowal sie w miejsce dla niego przeznaczone.Bianca jest zachwycona drzewkiem,byla bardzo zaaferowana juz podczas transportowania choinki do domu,W domu zas "glaszcze" choinke, wykrzykujac...moja, moja!
Podobnie jak w zeszlym roku tematem przewodnim jest "eko", tyle ze w tym roku mamy 4 (!) babki, ktore Julka wyszarpala z dna pudla z ozdobami choinkowymi. Niech jej bedzie:)Jakos po choinkach w stylu znanej cioci A mam wstret do babek, kokardek, tiuli, sreberek, zlotek, kwiatuszkow, struszkow itd. Bardzo mi sie podoba moja pienikowo, cukierkowo, slomiano, szmaciano, papierowa ekochoinka.

A tu juz dziewczynki, ktore robily wczoraj probe generalna przed Julkowymi zakonczeniem szkoly jezdzieckiej.Zakonczenie odbylo sie dzis. Dzieci byly poprzebierane ( Julka-Mikolajka jak widac), wymienialy sie prezentami oraz oczywiscie jezdzily konno. Impreza tak sobie udana, w zwiazku z przerazliwym zimnem. Za to w domu szalaly strasznie. Julka robi za konika, a Bianca w julkowym toczku nie daje konikowi ani chwili wytchnienia.

3 komentarze:

  1. Nasza choinka identyczna!! I też eko ;-))) I też tyle radości sprawia ... ach ... cudowne są święta z dzieciakami :-))) i mały p.s. jeszcze - na jaki adres mailowy można się z Tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  2. magdusia@bredband.net
    Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. CHoinka jako drzewko piekna,ubrana prezentuje sie bogato.To pierwsza swiadoma gwiazdka Bianci.Ojciec w kuchni wylozonej folia budowlana meczy karpie.Ja uciekam do pracy.

    OdpowiedzUsuń