niedziela, 17 stycznia 2010

Okrojona przestrzen zyciowa!

Wchodze do domu po 11 godzinnym dyzurze i...nogi sie podemna ugiely! Moim oczom ukazalo sie "pianinko" elektryczne. Tylko "zbity" wzrok Tomka powstrzymal mnie od wyrzucenie zarowno pianina jak i Tomka na zbity leb! Skad pianinko? Naszemu sasiadowi stalo w drodze, wiec wymyslil sobie, ze nasze dziewczynki powinny zaczac sie uczyc gry na pianinie.Tyle, ze mi tez ono STOI w drodze. Wielki kurzolap, do ktorego boje sie dotkanac aby nie popsuc. Moj kochany maz nie potrafil otwarcie powiedziec sasiadowi, ze bardzo dziekujemy za propozycje, ale dziewczynki JESZCZE nie sa zainteresowane gra na pianinie.I,ze nie bedziemy sluzyc jako przechowalnia niepotrzebnych gratow! Zabral mi w ten sposob moja ukochana przestrzen zyciowa. Miejsce, w ktorym Tommy ustawil pianino bylo nie do przyjecie. Po kilkunastu przemeblowaniach, pianinko wyladowala pod oknem. Zobaczymy co z tym fantem zrobimy! Moze jednak mam utalentowane dzieci i Julka jutro z rana zagra jak maly Chopin?
Jak na razie wschodzace pianistki spia spokojnym snem.Jutro mamy wolne, bedziemy odrabiac zaleglosci z weekendu w "kokoszeniu sie"

6 komentarzy:

  1. Wspanialy sposob na uczczenie roku Chopinowskiego!!!
    Dobrze,ze macie "daleko" do sasiadow.
    Zyczymy powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś mówiłaś,że chcesz pianino.Życzenia o których sie zapomiało też się spełniają.Wyglada bardzo inteligentnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mowilam, mowilam,,,,wiele rzeczy mowilam!To mialo byc biale pianino, najlepiej fortepian w moim olbrzymim pokoju dziennym, polaczoym z oszklana weranda:) mam opisywac dalej? No i nie ten kod pocztowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. od czegoś trzeba zacząć..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym ja dostał takie pianino od sąsiada, kiedy byłem dzieckiem, pewnie bardzo chętnie bym z tego skorzystał i nauczył się na nim grać. Mam nadzieję, że Wam też się ono mimo wszystko przyda. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, ze sie przyda.Tyle ze miejsca duzo zajmuje.Na razie cieszy dzieci i meza, jak im sie znudzi wstawie do pokoju w piwnicy:)zeby mi zeszlo z oczu!

    OdpowiedzUsuń