środa, 31 sierpnia 2011

Dobra data. 31 sierpnia.

Kochani rodzice, bo najpierw zaczne od Was!
Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego swieta.
Kocham Was za te 13 tysiecy 172 dni spedzone razem!!!
Oraz zycze Wam przynajmniej 10 tysiecy 680 kolejnych dni!

A teraz wiadomosc dnia. Wiadomosc, ktora powalila mnie w poludnie na kolana, ktora przycmila wszystko inne przynajmniej na kilka najblizszych tygodni. Wiadomosc tak bardzo wyczekiwana przez naszych najblizszych przyjaciol. Madelen i Andreas dostali dziecko. Po prawie dwuletniej papierkowej ciazy, dzis rano dostali wiadomosc z centrum adopcyjnego, ze w Columbi czeka na nich przesliczna roczna Maria. (ilez ja to lez dzis wylalam, teraz tez kapia mi na klawiature)
Ps. A teraz czas spac bo jestem w pracy.

4 komentarze:

  1. Pozdrow Madde i Andreasa od nas, a my to zrobimy osobiscie przy najblizszej okazji. Cieszymy sie razem z nimi.

    Serdeczne gratulacje dla rodzicow i gorace usciski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dołączam się do życzeń dla rodziców. Już im się jakiś order należy za ten czas. Kocham Was!

    U mnie łez też poleciało co nie miara, ale żeby zawsze łzy szczęścia nam towarzyszyły! Bianca będzie miała przyjaciółkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuje.Będziemy grzeczni i dotrwamy do życzeniowej liczby.Gratulacje dla przyjsciół i cieszymy się ich szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, jestes wspaniala kolezanka! Moja walczy o ciaze biologiczna. BEz skutku. A dla twoich rodzicow, gratulacje, ze wychowali taka fajna corke. Buziaki. Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń