Witamy!
W temacie "Porównywanie i mierzenie". Porównywalismy nasze skarpetki i stopy .Pracowaliśmy w parach, obrysowywalismy stopy na papierze a nastepnie wycinalismy je z papieru i porownywalismy . Potem dzieci uczyły się wzorow na swoich skarpetkach i malowaly ten wzor na swojej "papierowej" stopie.
Wiele razy podczas minionego tygodnia pracowalismy ze wzoramiw. Uczylismy sie ich na różne sposóby przy uzyciu różnych materiałów. Zwrocie uwage na zdjecia w przedsionku które pokazuja to, co robimy.
We wtorek podczas wycieczki do lasu kazde dziecko dostalo polecenie aby znalesc kij odpowiadajacy dlugosci swojego ramienia. Nastepnie sortowalismy kijki wedlug dlugosci.
W grach językowych, dopasowywalismy zdania do obrazu. Oraz rozmawialismy o tym czym jest zdanie, i czym sie rozni slowo od zdania.
W piatek odwiedziło nas dwóch studentów pedagogiki. Czesc dzieci wybralo sie z nimi do lasu na studiowanie matematyki lesnej.
Zrobiliśmy rowniez eksperyment. Kazde dziecko wykonalo papierowego kwiata, ktory rozkwital po wlozeniu do wody. Dzieci rowniez mialy za zadanie aby pokolorowac platki kwiata wedlug wzoru. Gdzie kazdej cyfrze od 1 do 5 przypadal inny kolor.
Zyczymy Wam milego weekendu, do zobaczenia w poniedzialek.
Bardzo mi się to spodobało. Wydrukowałam i pochwalę się w szkole jaką fajną ma Julia szkołe.
OdpowiedzUsuńczasami najprostsze jest najlepsze :)) podoba mi sie :)))
OdpowiedzUsuń