sobota, 20 marca 2010

Czas szybko leci.

Juz sobotni wieczor. Jak zwykle wolne dni przemykaja w zastarszajacym tempie. A do zrobienia ttaaak duzo!Nic sie nie chce zrobic samo, czuje ze wszystko zaczyna mi umykac spod kontroli, a tego uczucia bardzo nie lubie. Za tydzien koncze pierwszy kurs w mojej internetowej szkole, a przez caly tydzien ledwo sie tam zalogowalam, nie wspominajac o czym wiecej. Na szczescie jak dotychczas wszystko zaliczalam bezproblemowo, tylko ta mysla moge sie pocieszac.
Niewielu z Was wie, ze za tydzien wyjezdzamy na urlop wielkanocny. A przygotowania nie rozpoczete. Jak co roku ( oprocz tych Wielkanocy spedzonych na porodowkach:)jedziemy do domku lestniskowego tesciow. Domeczek przeslicznie polozony nad samym strumieniem, widoki marzenie. Jest tylko male "ale"- 1000 kilometrow do przejechania. Raj moje tesciowej lezy okolo 40 kilometrow od kola podbiegunowego. Trase bedziemy pokonywac w dwoch etapach,z noclegiem w Östersund, polozonym 600 kilometrow od domu. Co bedziemy robic, dwa tygodnie w zimowej krainie? Podziwiac widoki, upajac sie swiezym powietrzem,szalec na skuterze snieznym, lowic rybki w przerebli ( ulubione zajaecie mojego meza, ja nie mam cierpliwosci i rybki generalnie mnie omijaja) podgladac renifery oraz jezdzic na nartach. Ponizsze zdjecia pochodza z roku 2007.






Dzis Julia z Tommym byla na zajeciach w stadninie, ja z Bianca w tym czasie pojechalam na zakupy. Po poludniu odwiedzili nas Ania z Danielem i Ella.
Jutro chcemy pojechac do innej zaprzyjaznionej stadniny, ktora dysponuje ponny. Bianca coraz czesciej domaga sie wziecia udzialu w jezdzie konnej.Postanowilismy sprawdzic jak Bianca poradzi sobie z konikiem ponny.

4 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze w tym roku ryby beda troszke wieksze!!!! i naturalnie duzo.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Raj, naprawdę raj :-))) udanego urlopu życzę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w pracy do 16.Jozia imieniny udane ale jedzenie bez wyrazu,zimne i za wielkie pieniadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swój raj w polskich górach- dokładniej w Rymanowie Zdroju. Też jest tam bardzo pięknie, ale podróż z Gdańska bez żadnych przerw trwa około 16 godzin. Ale na prawdę warto...

    OdpowiedzUsuń